Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BKS VISŁA BYDGOSZCZ


§ 1 Definicje


Określenia użyte w regulaminie oznaczają:

1. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.

2. Sklep internetowy („Sklep”) – witryna internetowa działająca pod adresem sklep.bksvisla.pl oferująca sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet prowadzona przez Sprzedawcę.

3. Sprzedawca – Łuczniczka Bydgoszcz Spółka Akcyjna, adres siedziby: Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz, NIP: 9532545934, REGON: 340309501, wpisana do KRS: 0000291002; adres poczty elektronicznej: biuro@luczniczkabydgoszcz.pl

4. Towar – produkt ruchomy oferowany w Sklepie, w tym pamiątki, odzież, gadżety oraz podobne produkty powiązane tematycznie z zespołem BKS Visła Bydgoszcz.

5. Klient – każdy podmiot składający lub zamierzający złożyć Zamówienie w Sklepie.

6. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą lub zamierzającą dokonać czynności prawnej za pośrednictwem Sklepu niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo nieposiadającą dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia za pośrednictwem Sklepu umowy sprzedaży Towarów albo umowy sprzedaży Towarów, składane za pośrednictwem formularza interaktywnego dostępnego w Sklepie.

8. Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa dostępna na stronie sklep.bksvisla.pl, która jest świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na zasadach określonych Regulaminem.

9. Rejestracja – jednostronna czynność dokonywana przez Klienta z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego w celu utworzenia Konta i korzystania z usług określonych w Sklepie jako wymagające Rejestracji.

10.Konto – indywidualny, oznaczony Loginem i Hasłem, zbiór zasobów informatycznych, w którym gromadzone są w szczególności dane Klienta, jego Zamówienia, rabaty oraz historia prowadzonej z nim korespondencji marketingowo-sprzedażowej. Utworzone w procesie Rejestracji Konto oraz Login Klienta mogą być przypisane tylko do jednego Klienta.

11.Login – adres e-mail Klienta, konieczny do uzyskania dostępu do konta, podawany przez Klienta podczas Rejestracji.

12.Hasło – ciąg znaków wybranych przez Klienta podczas Rejestracji.

13. Operator Płatności – podmiot odpowiedzialny za świadczenie usług płatniczych w ramach Sklepu, umożliwiający dokonywanie płatności za zamówione Towary. Operatorem płatności jest PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, numer NIP 7792308495, REGON 300523444, będąca dostawcą usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych. Korzystanie z płatności wymaga akceptacji Regulaminu Systemu PayU dostępnego na stronie https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/



§ 2 Postanowienia ogólne


1. Sklep prowadzi sprzedaż Towarów zamieszczonych w witrynie internetowej za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego Towaru.

3. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

4. Wszystkie ceny podane w Sklepie są wartościami brutto wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu Towaru do odbiorcy końcowego. Koszt ten może być doliczany podczas składania Zamówienia i wykazywany Klientowi.

5. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta Zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu bądź wprowadzania w niej zmian. Zmiana cen nie dotyczy Zamówień przyjętych do realizacji.

6. Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy podana cena Towaru będzie nieprawidłowa w skutek błędnego działania systemu teleinformatycznego.


§ 3 Przyjmowanie i realizacja zamówień


1. Złożenie Zamówienia w Sklepie jest możliwe tylko dla Klientów posiadających Konto.

2. Założenie Konta odbywa się poprzez Rejestrację na stronie internetowej Sklepu. W wyniku pomyślnego przejścia procesu rejestracyjnego, Klient posługuje się Loginem i Hasłem umożliwiającym dostęp do Konta.

3. Klient posiadający Konto ma możliwość złożenia Zamówienia poprzez wypełnienie formularza Zamówienia znajdującego się na stronie internetowej Sklepu. Poprawnie złożone Zamówienie zawiera:

a) dane kontaktowe i adresowe zamawiającego;

b) co najmniej jedną pozycję określonego Towaru wraz z ceną;

c) sposób płatności;

d) koszty ewentualnego transportu.

4. Przyjęcie Zamówienia poprzedza jego weryfikacja, w ramach, której ustalane są indywidualne szczegóły dostarczenia przesyłki. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail. Jeżeli weryfikacja nie nastąpi w deklarowanym czasie, może to oznaczać, że umieszczone przy składaniu zamówienia dane były błędne. W takiej sytuacji obowiązek skontaktowania się ze Sklepem leży po stronie Klienta. Brak takiego kontaktu w przeciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia skutkuje anulowaniem Zamówienia.


5. Złożenie Zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu

6. Zamówienia składane przez Klientów przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

7. Należności za zamówione Towary mogą być regulowane:

a) przy odbiorze Towaru w siedzibie fizycznej Sprzedawcy

b) przy odbiorze Towaru w formie pobrania (COD)

c) przy złożeniu Zamówienia w formie przedpłaty przelewem tradycyjnym lub elektronicznym

8. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji po weryfikacji odbiorcy lub w przypadku przedpłaty w momencie wpływu środków na konto, które zostaje potwierdzone przez Operatora Płatności.

9. Zamówione Towary mogą zostać odebrane w siedzibie Sprzedawcy lub dostarczone do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku wyboru dostawy, szczegóły transportu są doprecyzowywane po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.

10. Jeżeli zamówione Towary znajdują się w magazynie, realizacja następuje bezzwłocznie jeszcze tego samego dnia od momentu potwierdzenia zamówienia lub daty zaksięgowania zapłaty na koncie (w przypadku przedpłaty). Przybliżony czas realizacji zamówienia to pięć dni roboczych.

11. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z powodu braku towaru w magazynie w chwili składania zamówienia i konieczności sprowadzenia go. Maksymalny czas realizacji Zamówienia w takim wypadku to trzydzieści dni od dnia złożenia Zamówienia, a w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sklep w powyższym terminie zwraca całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną, lub na wyraźne życzenie Klienta proponuje Towar zastępczy.

12. W przypadku wydłużenia realizacji Zamówienia Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

13. Na czas dostarczenia zamówionego Towaru składa się czas realizacji Zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.


 

§ 4 Reklamacje i zwroty


1. Sprzedawca przyjmuje odpowiedzialność wobec Klienta, w przypadku gdy sprzedany Towar posiada wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi.

2. Sprzedawca w terminie najpóźniej trzydziestu dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej.

3. Składając reklamację Klient powinien napisać własnoręcznie oświadczenie, które powinno zawierać: imię oraz nazwisko, numer zamówienia Towaru którego reklamacja dotyczy, opis wady, zdjęcie Towaru, termin jej wykrycia oraz wskazać, czego się domaga.

4. W przypadku gdy Towar był dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej, reklamowany Towar, dowód zakupu i opis reklamacji należy odesłać na własny koszt na adres Klubu bądź dostarczyć do jego siedziby: Łuczniczka Bydgoszcz S.A., ul. Toruńska 59, 85-023 Bydgoszcz z dopiskiem „Sklep Kibica – Reklamacja”.

5. Jeżeli Towar ma wadę lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie, Klient uprawniony jest do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, albo do odstąpienia od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar na wolny od wad, albo usunie wadę. Ponadto, jeżeli Towar ma wadę Klient może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

6. Klient nabywający Towar w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towarów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Towaru.

7. W przypadku, gdy Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do oświadczenia w terminie czternastu dni, uważa się, że oświadczenie Konsumenta zostało uznane przez Sprzedawcę za uzasadnione.


§ 5 Odstąpienie od umowy


1. Konsument dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, który dokonał zakupu Towaru na odległość, uprawniony jest do odstąpienia od umowy zakupu danego Towaru bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie stosownego, pisemnego oświadczenia drogą elektroniczną lub tradycyjną, w terminie 14 dni licząc od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 2 poniżej.

2. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy oraz otrzymania Towaru, Sprzedawca zwraca Konsumentowi dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

3. Konsument, który w ramach jednego zamówienia kupił więcej niż jeden produkt, może odstąpić od umowy w całości albo w części, rezygnując z niektórych tylko Towarów.


4. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, z jakiego Konsument skorzystał nabywając Towar, chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku zwrotu Towaru, za który płatność dokonywana była przez Konsumenta przy odbiorze (np. przesyłka za pobraniem), w zależności od wyboru Konsumenta i za jego zgodą zwrot płatności następuje na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


5. Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem lub odbiorem w punkcie (np. w paczkomacie) i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.



§ 5 Postanowienia końcowe


1. Dołożono wszelkich starań, aby opisy dostępnych w Sklepie Towarów były prawdziwe i aktualne. Sklep nie odpowiada jednak za błędne podanie parametrów i właściwości Towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta.

2. Zdjęcia i opisy umieszczone na niniejszej stronie Sklepu stanowią własność w świetle prawa autorskiego i objęte są ochroną majątkowych i osobistych praw autorskich. Wykorzystywanie ich lub rozpowszechnianie bez uzyskania uprzedniej zgody, stanowi naruszenie praw autorskich i pociąga za sobą odpowiedzialność prawną.

3. Zdjęcia Towarów mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów.


4. Ilość Towarów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji.


5. Wszystkie paczki wysyłane z zamówionymi Towarami są ubezpieczone. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana - po stronie Klienta leży obowiązek spisania protokołu odbioru z kurierem. Niespisanie takiego protokołu skutkuje tym, iż kończy się odpowiedzialność Sklepu i spedytora z tytułu uszkodzenia w transporcie lub częściowej kradzieży.


6. Osoby dokonujące zakupu w Sklepie dobrowolnie wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich danych osobowych w celach marketingowych (na warunkach określonych w formularzu zamówienia Towaru).

7. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.